GALET FINT

Galet fint fredagshäng hos Marthe igår måste jag säga. Tackar folket för kvällen och hoppas på att det var långt ifrån den sista sådana kvällen.

Igår efter den otroligt unerbaraälskade sovmorgonen till 10:40 hade jag en kort och skön skoldag med lång håla i mitten som spenderades hemma hos Becka med henne och Lisa tittandes på Forrest Gump. Jag måste nog vara den enda som inte sett den innan. Fick reda på igår att det tydligen var en jättekänd film. Där ser man,haha Riktigt bra var den iallafall. Så om det finns någon liten person där ute som är lika efter med att se den filmen som jag så gör det!
Slutade vid halv 4 och då följde jag med Bea hem till henne och åt och lite innan vi åkte tillbaka in till stan för att dra till Marthe där det befann sig lite härligt folk. Kvällen var toppen och runt 12-halv ett åkte jag och bea hem till henne igen och kollade på idol och somnade. Fint!

Jag hade inte med mig kameran så jag har tyvär inga bilder från kvällen att visa er :/ Men Marthe tog en massa så kanske kan sno några av henne, jag får kolla det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0