DET FINNS INGET HETARE ÄN SAMHÄLLSVETARE!

Haha,ja det var ungefär så det lät näst in till hela gårdagskvällen. Det var ju som sagt samhällsfest i ankarsrum och kvällen var ggrym! Festens tema var "sett på tv" så jag kom dit som pirat. Tog tyvär inga bilder på varken mig som pirat eller under kvällen. Kändes lite lagom riskabelt att ha med kamera dit då det blev en del grejer snodda så jag lämnade den hemma.
Jag sov hemma hos becka inatt och imorse blev det nybakade scones till frukost,mums! Sen blev det en liten sväng på stan då lisa skulle klippa sig. Kände mig lite lagom sliten efter kvällen så jag tog bussen hem runt 2 och nu sitter jag här med en godispåse bredvid mig och chillar. Galet fint! Senare idag måste jag dock ta tag i en hel del plugg men det får väl gå det med.


påtal om något annat så saknar jag sommaren och den bruna kroppen riktigt,riktigt mycket! :(


Kommentarer
Postat av: hanna

vill du bli veckans blogg? kraam / hannalovisaa

2010-09-25 @ 17:33:55
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0