DANCE

Streeten gick galant igårkväll, dock väldigt mycket folk och väldigt svårt men så himla kul! :D Skoldagen idag var värsta mördardagen,haha 8:20-16:00 och från 13:00- 16:00 stod endast naturkunskap på schemat, jag är glad att jag överlevde! Fast kan ju inte säga att det var sådär jätte jobbigt att gå ut och plocka löv (!?) och sen leta upp vad det var för träd/buske och sen klistra fast det på en lapp. Och med en hel del skratt och prat där under tiden så gick det strålande! haha Efter det tog jag bussen hem och nu har jag precis ätit lite. Det är samma stress idag igen för om sådär ca 20 min ska jag på dans igen, men denna gån jazz/modern :) Första gången så vi får hoppas på att det är kul. Jag fick förresten reda på att jag har dans som estetisktval i skolan, yes! Så varje måndag kommer jag tillbringa de två sista timmarna i danslokalen, fint!

När jag kom hem förut såg jag att mina kamera-filter kommit. Hur fint? :D Så dom får jag ta och testa ikväll eller imorgon.

LOVE L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0