BINGO

Hallå! :)
Gick upp 7 idag för att åka och jobba på bingo. Inte det roligate man kan göra en söndag direkt men det var inte mycket att göra åt. Det kom en hel del folk så ibland var det riktigt stressigt att hinna med. Vi åkte och handlade på vägen hem och nu har jag varit hemma ett tag. Ska snart kolla på Isprinsessan som jag kollade på inatt fast jag somnade så jag hann inte se slutet,hehe. Pappa var nyss inne här och kopplade in den stora dataskärmen till min laptop. Vi har en jätte skärm som vi haft till den stationära datorn men den har kraschat totalt så vi ska köpa en laptop till och sne ha skärmen till den. Men ja, nu sitter jag alltså här med en gigantisk skärm. Skaplig skillnad att kolla på den. Blir ju nästan yr, haha Men jag vänjer mig nog snart. Skapligt bra att redigera bilder ju! ;) Nu fattas bara ett bra photoshop.. Det jag har nu är ett gammalt som jag inte gillar alls. Vill det nya,hehe Men det är ju lite smådyrt sådär,hehe




2 mobilbilder från idag


Kommentarer
Postat av: Cathrrrrrine

Det var värsta vad det händer saker hemma?! När anländer nya datorn, innan mig? :P

2010-09-12 @ 15:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0