BIG LOVE

Jag la bloggen helt åt sidan förut när jag kom hem. Jag har i stort sett råpluggat in en massa kända begrepp och personer som jag ska kunna imorgon klockan 8:20. Just nu känns det rätt bra men vi får se hur det går helt enkelt. Det kan ju va så att jag hinner glömma bort alla inatt,haha
Jag har även hunnit att kolla lite på vad jag ska ha på mig på samhällsfesten på fredag. Jag är nästan helt klar med outfiten. Bara lite smågrejer som fattas ^^ Jag har också försökt att komma på vad jag ska ha på mig imorgon, skolfoto och allt ju. Insåg nyss att jag inte orkar bry mig så där överdrivet jättemycket. Det är ju trots allt bara ett foto? Men visst, jag vet hur jag själv funkar så nog har jag lagt fram kläder och fixat lite så att jag inte blir sådär jätte stressad imorgonbitti. Nu ska jag kolla lite på tv innan jag för en sista gång ikväll läser igenom allt till provet imorgon och sedan sover.


En random bild på Lindi och mig. Jag saknar dig superdupermega mycket! ♥

BIG LOVE

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Nä okej, de förstår jag! lite svårt och veta nu hur mycket plugga skolan har tänkt att hänga på en men man får alltid hoppas på de bästa. Ja men då skulle de ju passa bra och nästa onsdag där i mellan har ingenting bestämt, men nu kanske jag har de eller? :D:*

2010-09-22 @ 23:16:55
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Eller neej :( kom på att jag och Tess ska ha vårat årshäng som vi hade förra året också.. så hm, du kan ingen annan?

2010-09-22 @ 23:17:49
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: L

Jättefin blogg :)

2010-09-23 @ 11:48:04
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

HEEEJ!

Ville bara tipsa om en jättebra sida för dig som vill komma igång och tjäna lite extra pengar på din blogg.

Besök min blogg och leta upp annonsen i menyn som heter "Frossle", klicka på den och registrera dig på sidan. Sen kommer du få ett mail om att du har blivit godkänd, och då är det bara att sätta igång att tjäna pengar! Dessutom får du 50kr direkt i bonus när du registrerar dig :D

KRAM

2010-09-23 @ 14:24:31
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0