9 September

Naturkunskaps redovisning [CHECK]
Så himla skönt att det är över. Nu har jag inte en endaste läxa mer den här veckan. Det är ju iofs bara imorgon kvar men det är riktigt skönt att ha hela denna torsdagskväll fri från plugg. Det bästa är ju att jag har sovmorgon imorgon med. Börjar inte förens 10:40 :D Galet fint.
Ja,som ni märker så är jag på riktigt bra humör och det har jag varit hela denna dag. Det är inte varje dag kan jag säga. Brukar ofta vara stressad och det leder till att det ständiga leendet på läpparna försvinner lite då och då.
Nu är det väl snart dags för mat i detta hus antar jag. Så ni får ha en dunderbra torsdagkväll för det kommer jag ha!

 
5 september


Kommentarer
Postat av: frida

sv: aha okej :(

2010-09-09 @ 17:42:26
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0