23:29

Min kväll har väl varit sådär.. En hel del plugg som jag egentligen borde gjort mer än vad jag lyckades med på. Kom lite andra grejer imellan, men nu är alla nöjda och glada och på bra humör igen. Himla bra!
Förövrigt taggar jag inför morgondagen, eller ja snarare kvällen/natten då det vankas samhällsfest i ankarsrum som jag skrivit här tidigare. Jag hoppas på en galet bra kväll/natt.
Jag kommer inte komma hem hit förens på lördag på dagen nångång så bloggningen kommer ligga nere tills dess. Börjar 10:40 imorgon så jag har ju allt en liten sovmorgon. Det lär behövas då morgondagen kommer bli lååång.

Godnatt finisar!♥


Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hm aha.. nej jag kan inte då :( och nu helt plötsligt när jag kollat över veckan så ser den rätt fullbokad ut, gaah blir galen på mina veckor alltså!

2010-09-23 @ 23:37:27
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0