You say it best, when you say nothing at all

Franska-provet jag hade idag tror jag faktiskt gick rätt så bra. Känns som jag pluggat onödigt mycket till det i helgen faktiskt. Långt ifrån allt det jag satt och nötade in fick jag skriva ner på de där 3 papprena.. Men jag antar att dom kunskaperna kan vara bra att ha en annan dag i livet ;)

Nu har jag, med hela familjen för första gången på väldigt länge fikat och pratat massor. Känns skönt att ha dig hemma igen syster♥

Känner att jag nog borde gå och lägga mig nu snart. Skräll att jag Louise Linnea går och lägger mig så tidigt. Men har gått runt och varit jättetrött hela dagen idag och jag vet precis varför så jag tänkte att morgondagen ska bli en bättre dag än idag. Med street på kvällen och allt ju :D

Så ni får ha det så bra gottfolk :)

Godnatt♥


beautiful autumn

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vad fin bild Louise!



Åh, taaack :D så glad jag blir :*

2010-10-19 @ 18:36:51
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: pictures by anna

vilken fin bild :)

2010-10-21 @ 20:50:26
URL: http://annaalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0