VÄRSTA DAGEN PÅ LÄNGE

Detta har verkligen varit den värsta dagen på länge! Det började med att jag vaknade med ett ryck och kollar på klockan som visar 07:47. Mindre bra då min buss går 07:42. Min mobil är störd så alarmet måste ha stängt av sig inatt nångång. Ni vill inte veta hur sur jag var då,haha
Det var bara att klä på sig och så och vänta in nästa buss vid 09:04. Det tråkiga var ju bara att det inte kom någon buss 09:04 den kom istället 09:20 och så funkade den inte. Dörrarna bara öppnade sig hela tiden så tillslut fick en bil komma och hämta oss från almvik och då var klockan typ fem över halv och jag började franskan tjugo i. Jag kom mycket försenat till franskan och min måndag var redan förstörd. + att någon redan har försökt att sno min cykel. Men som tur var lyckades den inte få upp låset,puuh. hade ju varit snyggt om min cykel blivit stulen efter två dagar redan,haha.

Nu hoppas jag på mat här hemma för jag är verkligen vråålhungrig. Avslutade skoldagen med ett danspass på 2 timmar så jag är totalt slut nu.

Vi hörs ikväll när jag är på bättre humör ♥





Kommentarer
Postat av: FRIDA

haha låter som en perfekt dag stumpan !

2010-10-11 @ 19:14:23
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0