STOCKHOLMS SHOPPING

 ´
Fick ingen bra bild alls på den här så jag snodde gina tricot's bild. Denna jätte mysiga kofta fick iallafall följa med mig hem ifrån storstaden. Från GinaTricot

 
2 skjortor ifrån H&M. Dom ser riktigt fula ut på bilderna men jag gissar att de flesta vet vilka skjortor jag snackar om? ;)


Stort vitt basic-linne. GinaTricot


Mysig halsduk. Även den ifrån GinaTricot


Örhängen ifrån H&M


Bandeau-bh Bikbok


Ringen köpte jag inte i stockholm. Den köpte jag söndagen förra veckan då jag var i Linköping :)
Den kommer ifrån Lindex


Inte sådär jätte mycket grejer. Långt ifrån allt jag behövde,haha Men tro det eller ej men jag Louise Eriksson var inte på sånt shoppinghumör direkt och det händer riktigt, riktigt sällan ,haha
Jag letade runt i typ hela stockholm efter ett par kilklackar men icke.. Det verkar som att varenda stockholmare har 37-38 i skostorlek för inte en enda kilklack i de storlekarna lyckade jag hitta.. Inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0