MYSIG DAG

Ny duschad och ny äten efter en riktigt mysig tisdag. Datakunskaps-provet blev flyttat då alla datorer hände sig när vi skulle börja, ha-ha. Lite roligt faktiskt, men nu vet jag ju i alla fall vad som kommer komma så nu är det lättare att plugga på;) Istället för datan fick vi då en mega lång håla som spenderades med Lovisa och Carro med att först gå till Willys och köpa massa godis och sedan sitta i biblioteket och "plugga".
Efter skolan sen tog jag mig en promenad ner till stan för att möta upp frida och anna för att sedan gå och kolla lite i affärerna. Där blev vi även intervjuvade och filmade av några som ställde väldigt konstiga frågor om kultur som vi inte förstod en enda av,haha
Sedan gick jag och frida till tantgrön för en hederlig kyckling macka + varm choklad. Massa snack med en galet fin vän♥
Sen var det dags för street och den var lika rolig som vanligt :D (trots att jag tror jag snart går sönder av den fruktansvärda träningsvärken jag har!!! Bokstavligen rullade ur sängen i morse,haha)
2 gamla bilder på frida. My beauty ♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA

i love you , and i always will! <3<3

2010-10-27 @ 15:37:12
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: FRIDA

sv: <33333

2010-10-27 @ 18:49:25
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0