SKRUBB

Att huden när hösten och vintern närmar sig och vi går mot kyligare tider blir torr och så är väl knappast något nytt. Det händer iallafall mig varje år, och finns det något jag hatar så är det att ha torr hud. Att smörja in mig är något jag gör dagligen men det räcker oftast inte utan jag brukar även köra på skrubb ibland. Det är verkligen något jag rekommenderar.
Jag har provat flera olika sorters "skrubbar" men den jag fastnat mest för är faktiskt den enklaste av dom alla och det bästa är att du hittar den i ditt egna skafferi. Det enda som behövs är vanligt strösocker + lite olja. Så enkelt och så bra. Man bara blandar sockret och oljan, ställer sig i duschen och sedan skrubbar bort allt det torra. Det funkar iallafall super för mig då huden blir len som en ja jag vet inte vad efteråt.

Så ett tips till alla er med torr hud, prova detta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0