ROBINSON

Kom ju på att det var Robinson ikväll så nu har jag suttit framför det ett tag samtidigt som jag kikat lite på glosorna. Ett av mina favorit-program faktiskt :) Älskar att se program som man kollade på när man va liten,haha 

Nu tänkte jag att jag snart ska gå och borsta mina tänder innan jag gosar ner mig i sängen och kollar på KenzaTyraShow. Kom just på att jag har sovmorgon till 10:40 imorgon så måste ju inte gå och lägga mig så tidigt idag för att överleva morgondagen ;) Fint det!
Bild tagen ifrån google (jag vet att det är förra årets robinson men lyckades inte hitta nån bild från det
i år)

Tack för hjälpen om min fråga om stycken och det i förrförra inlägget förresten, nu förstår jag
hur det funkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0