NITTONDE OKTOBER

Hej gott folk! :)
Har äntligen kunnat andas ut nu efter ännu en stressig tisdag. Jag kom hem vid halv 5 och då hinner jag i princip bara äta och byta om till danskläder innan det är dags att åka in till stan igen.. Och idag dagen till ära fyller min underbara mamma år så nu har vi precis ätit tårta och en massa godsaker. Grattis mammi! ♥
På tal om tårta så känner jag att jag nog får ta tag i mig själv och börja va lite nyttigare,hehe Känns som man äter en massa onyttigheter varenda dag, inte bra..

Aja, nu ska jag iallafall gå och borsta mina tänder innan jag plockar fram min bok som jag ska ha läst mer än femtio sidor i tills på torsdag, oops!


beautiful autumn

 
jag skulle varit i paris nu om det inte vore för den fucking strejken


Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hihi så lite så, bara sanning :D

2010-10-20 @ 13:20:53
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0