marabou vinter vit

Att klockan redan är halv fyra kan jag inte alls förstå. Det känns som att det var nyss jag gick upp (vilket det egentligen faktiskt inte är så många timmar sen jag gjorde heller). Det enda jag gjort idag är att kolla på film, suttit vid datorn och ätit choklad. Ja ni ser rätt, marabou har äntligen fixat fram vit choklad. Som jag längtat. Man kan inte annat än älska vit choklad, i alla fall inte om man heter Louise Eriksson! Synd bara att det är Limited edition, vilket betyder att dom bara kommer ha den ett tag :( 
Nu ska jag ta tag i mig själv och ta en låång varm dusch bara för att det är så jäkla skönt. Efter det är planerna självporträtt. Men jao, vi får väl se hur det blir med det.. Fast det var allt för länge sen kameran var framma nu tycker jag allt. Försökte få med mig syrran ut i det inte så fina vädret förut men det lyckade inte :( Men vi får se hur det bli sen helt enkelt.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv:hihi , i love you :*!

2010-10-30 @ 17:17:03
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0