HÅLL TUMMARNA

Nu har jag pluggat klart för ikväll så nu ska jag snart gå och lägga mig så jag är riktigt pigg imorgon. Efter skolan imorgon möter jag upp finfina frida för att fika på stan innan det är dags för street. Sen är det bara hem och plugga igen då det är matteprov på onsdag,tjoho! Men har ju somsagt pluggat mycket matte idag så det ska nog gå bra, känns som det sitter nu :)
Men först och främst får vi hålla tummarna för att att data-provet går som jag vill imorgon ;)


Känner att jag har lite bildbrist för tillfället så jag tar och slänger in en riktigt gammal en på mig och Lindi.Med felstavnong och allt ;) Miss you babe!♥

Kommentarer
Postat av: Lindiwe

jag saknar dej så otroligt..

2010-10-26 @ 13:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0