Bilddagboken?

För några minuter sen kom på att jag äger en gammal bilddagbok, så jag försökte klura ut mitt användarnamn och lösenord. Det tog ett tag men jag lyckade tillslut (det var ju inte igår man var inne där precis) haha
Det roliga var att jag trodde att det var nerlagt liksom att ingen va inne där längre men det visade sig att det tydligen är massor som fortfarande sitter och laddar upp sina bilder där. Asså visst, det är väl inget fel på det men jag trodde seriöst att bilddagboken var passé,haha

Så nu sitter jag och asgarvar åt alla mina gamla bilder jag lagt upp,haha

Jag vet, jag är speciell,haha Min "humor" är det inte många som har

Bjuder er på några gaaamla bilder från min bdb, som jag dör lite åt nu,haha

 




Avslutar med en jätte gammal bil på mig och syrran bara för att jag nu när som helst får träffa henne efter ca 6 veckor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0