19:23

Jag kom hem runt 5 förut för det blev inte att va med Ida idag då hon gått och blivit sjuk. Krya på dig pluttan♥
Så jag tog bussen hem efter skolan och gjorde samma misstag som igår, la mig i sängen med datorn och kolla film och somnade efter typ 10 min. Typiskt mig,haha Nu är jag iallafall inte det minsta trött (Y)


Tog typ med mig hela skåpet hem från skolan idag så helgen kommer i stortsettt bestå av plugg plugg plugg.. + en tur till stan med min fader för dans och höst skorletande och cykelfixande. Hade ju som jag sa igår min cykel i stan idag. Redigt nice om jag får säga det själv. Det dåliga är ju bara att bromsarna typ inte funkar, mindre nice. Det är en sån här gammal cykel ni vet. En ljusblå skönhet ;)

Nu ska jag kolla klart påfilmen som jag inte hann så värst långt på förut innan jag somnade.

Vi hörs finisar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0