TWILIGHT

Såg nyss Twilight med systern. Man kan ju helt enkelt inget annat än att älska den filmen alltså. Vet inte hur många gånger jag har sett den och den är fortfarande lika bra! Och nej, ta mig inte för nått jätte jobbigt twilight-fan nu för det är jag verkligen inte,haha Tycker bara att filmerna är riktigt bra. 

Nu är jag hur trött som helst så jag ska bara borsta mina små tänder innan jag kryper ner i sängen. Imorgon har jag massor plugg som måste göras så det blir ingen lång sovmorgon för mig inte. Ska iväg och öva lucia sen på eftermiddagen också. Får se hur det går då jag för tillfället ät väldigt hes efter gårdagskvällen,haha
Men godnatt på er iallafall♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0