TUMMAR

DAGENS TUMMAR UPP :
•Började skoldagen med världens lugnaste lektion. Engelska-läraren var sjuk så vi satt vid datorerna hela lektionen.
• Det fanns majs i matsalen(hahahaha)
• Jag har fixat kläder till dansen (tack vare frida)
• Nej nu var det nog inga mer.  Inte många tummar upp på denna dag om man säger så.


DAGENS TUMMAR NER:
Det var kolsvart ute när jag vaknade
• Jag fick vänta på bussen i regn och storm i typ en kvart för att den var försenad
• Jag kom fram dyngsur till skolan
• Mitt USB funkar inte
• Det snöar och blåser hur mycket som helst
• Jag är fortfarande förkyld
• Min rygg gör ondare än någonsin
• Vi trotsade vädret och åkte in till dansen. Skulle bara kolla på eftersom jag är förkyld. Men det var inte ens hälften där så vi hade kunnat stanna hemma.
• Min dator funkade inte när jag kom hem
• Jag måste plugga samhällskunskap men jag orkar inte


Inte riktigt min dag det här om man säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0