STORM :O

Asså shit , det är världens storm utanför :O Det låter som att hela huset ska gå sönder! Kul att man är själv hemma då också.. usch, jag hatar verkligen att vara ensam hemma. Bara inbillar mig en massa saker hela tiden, tss.
Mitt dåliga humör som jag hade igår kväll har hållit i sig hela dagen tyvärr. Så att dansen de 2 sista timmarna i skolan idag var inställd gjorde inte sådär jätte mycket. Men att sjunga nu ikväll var faktiskt riktigt kul. Saknar det massor. Och att sjunga lucialåtar är verkligen något jag älskar,hihi När det börjar vet man att det inte är allt för länge kvar till jul ^^
Jaja, nu ska jag iallafall ta tag i den där himla bokrecensionen som aldrig vill bli klaar -.-
Cathrine Eriksson 6 November 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0