SNÖKAOS

Hello people!
Hoppas ni har det bra även att vädret inte är det bästa. Inte här i viken iallafall. Vet inte hur många bilar och lastbilar som kört av vägen och hur många vägar som inte varit plogade i tid. Den bara ställer till det den där snön..
Och det är verkligen inte okej att man ser ut som en snögubbe när man gått ett par kilometer ute bara. Det var precis vad vi gjorde idag när vi gått till dansen och det var inte det härligaste jag gjort. 

Bussen hem idag ska vi ju inte ens prata om -.- Bussen gick ifrån västervik 16:15 och jag var hemma här 17:20. Det var en lastbil som hade ställt sig mitt över vägen nästan precis där jag bor. Så bussen vände och körde inte förbi min busshållsplats så jag fick hoppa av långt ifrån den istället så jag fick ringa pappa så fick han komma och hämta mig. När jag kom hem var det 10 min kvar tills vi skulle åka till luciaövningen men jag hann slänga i mig lite mat men någon dusch hanns det inte med så det är precis vad jag ska göra nu. En lång och varm en ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0