R.I.P höstlovet 2010

Jahopp, då var höstlovet slut då :(
Även om det känns tungt att behöva åka till skolan imorgon så känner jag att mitt höstlov knappast kunde ha blivit bättre. Dock så var ju den inställda stockholmsresan otroligt synd men den får vi ta sen på jullovet istället :) Det är ju typ bara 6-7 veckor kvar till dess om jag inte är helt ute och cyklar. Och det är ju faktiskt inte så där överdrivet länge om man tänker efter :D
Jag ska nog faktiskt gå och lägga mig nu snart. Har jätte ont i magen och huvudet och känner mig allmänt nere så känner att det inte är någon idé att va uppe. Bättre att jag får mycket sömn då att jag är på topp imorgon! ;) Jag har både dans och lucia-övning imorgon så det är nog bäst om jag mår bra,hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0