MOVIE TIME

Bilder ifrån vårat filmmys igår. Som dom dansfreak vi båda är var vi ju självklart tvungna att se step up 2 då ingen av oss sett den innan och jag måste bara säga wow , såå grym! Ni skulle bara veta hur jag och frida dansade loss här hemma sen efter att ha sett den, jösses alltså,haha eller?xD
Poseidon var också riktigt bra men riktigt hemsk. Det var inte långt ifrån att tårarna kom där på vissa ställen måste jag säga, men det kan ju bero på att det var andra gången jag såg den;) Annars brukar inte jag vara den som har svårt för att gråta till filmer,hehe.
Och måste bara säga det att chipsen/ringarna på understa bilden är helt klart min nya favorit! Då jag älskar sourcream onion chips,ostbågar och jordnötsringar så är ju detta den perfekt kombinationen av dem alla 3! Smaken som chipsen,formen som jordnötsringarna och "konsistensen" som ostbågarna. Kan ju inte bli bättre! haha

Kommentarer
Postat av: FRIDA

dansen i vardagsrummet när du faila och ramlade alltså, HAHAH :D<3

2010-11-02 @ 23:49:32
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0