LUSSEBULLAR

Att komma hem till ett hus som luktar nybakade lussebullar var inte helt fel kan jag säga. En riktig julfavorit om ni frågar mig. Efter en hård dag i skolan med snöoväder utanför fönstren har tagit på krafterna så det satt fint med en lussebulle när jag kom hem,hehe
Att jag möts av en dator som troligtvis fått något slag virus är mindre kul.. Mamma ska ta med den imorgon och frågan är hur jag ska klara mig utan dator i flera dagar.  Och nej, nu tänker jag inte bara på bloggen och facebook och sådant utan jag tänker mest på allt plugg jag måste göra som det krävs dator till. Det kommer bli ett stort problem. Men det får lösas på nått vis.

Men om jag inte uppdaterar på några dagar så vet ni varför..
Ha det bra sålänge♥

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Du är söööötis! men tack så mycket hihi :*

2010-11-24 @ 18:52:31
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0