LÄGGER NER LITE

Känns som att det enda jag gör nu för tiden är att gå i skolan, äta (vissa kvällar dansa) och sova. Kul liv liksom..
Känner att bloggen får lida av detta. Blir inga roliga inlägg i veckorna alls då jag har like no inspiration and no time at all. Så jag har tänkt lägga ner bloggandet lite, men bara lite. Kommer troligtvis skriva något litet inlägg nästan verje dag men jag tänker inte ha det som ett "krav" att göra det. Jag kommer skriva när jag känner för det helt enkelt. Vissa dagar kan det bli 10 inlägg och vissa dagar 0.

Just so you know :)

(imorgon taggar jag redovisning om utfiskning med mina fina classmates Lina och Beaa, hoppas på att natalia blir nööjd ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0