KUL MAN KAN HA

Har suttit och lekt lite med ett gäng bilder, kul grej,haha


Jag är verkligen inte på topp just nu. En ond hals, snorig näsa och ett ont huvud. Inget vidare om jag får säga det själv. Hatar att vara förkyld :( Det jobbiga är också att alltid när jag blir sjuk kommer min astma tillbaka och gör att jag får problem med andningen, tjoho! Precis såhär som jag ville spendera helgen..
Jag har iallafall hunnit med en tur in till stan med frida idag mellan allt flyttande av möbler och snorande. Som den f.d cheerleader jag är var jag bara tvungen att åka in till sporthallen och kolla när laget tävlande. Grymma var dom! Kan in säga annat än att jag saknar den tiden enormt!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

haha fina bilder där!



sv: du är fin <3

2010-11-21 @ 12:37:35
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

det är faktiskt helt okej, hur är det med dig då :)?

jo jag vet, men jag vill tilbaka litegranna snart vill jag :)

kram

2010-11-21 @ 22:23:09
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0