Ingen Buss = Ingen Skola

Då jag stått i snöstormen i cirka en halvtimma i väntan på bussen utan att det kom någon så gick jag hem igen.Verkar som att dom är inställda idag?
Mamma ringde iallafall till skolan och dom sa att jag skulle vara hemma hela dagen och det tackar jag väl inte nej till. Har tillräckligt med plugg-böcker här hemma så jag ska nog klara mig.

Nu sitter jag i soffan under en filt med en underbar värmekudde och myser. 
Känner på mig att detta kan bli en bra tisdag! hehe


bild från förra vintern

Kommentarer
Postat av: Fanny

nae vad mysigt och vara hemma en hel dag, de skulle jag definitivt behöva :) hihi¨



sv: ni är så söta så!

2010-11-30 @ 16:17:40
URL: http://fimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0