HEJ KNÄCKT

Nu är jag hemma igen efter en fin kväll med Sascha och Lisa. Kommer säkert ha träningsvärk i magen efter så mycket som vi skrattat,haha Hej Knäckt måste ju helt klart vara det bästa spelet någonsin! xD
Nu ska jag se om jag kan hitta någon bra film att kolla på. Då jag gick upp redan vi kl 6 imorse känner jag att sova snart inte skulle vara helt fel. Och imorgon, då jävlar ska jag ha sovmorgon,haha Behöver inte gå upp tidigare än att jag hinner med bussen in till stan vid halv 3 typ då jag ska dra ett fiinfint häng med lite "oldies" (vännerna från åby;))
Det kommer sitta fint då jag saknar er hela bunten!


Bild som ni som hängt med här på bloggen ett tag har sett förut. Jag och Lisa i somras. Har tyvärr inte en enda bild på sascha så det får duga med denna :/

Kommentarer
Postat av: IDA

och jag saknar deeeej :( <3<3

2010-11-03 @ 23:06:06
URL: http://idaemeliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0