FÖRSTA OCH SISTA

Sitter och tar det lite lugnt framför datorn då det är ca 40 minuter kvar tills bussen går och jag är redan klar. Så jag passar på att skriva ett litet inlägg här. Antagligen det första och sista på hela dagen. Jag ska nämligen fika och plugga men Bea och Lina efter skolan idag och sen möter jag upp Frida och Ronja och så går vi på nattinnefotboll.
Sover sedan hos Ronja så jag kommer väl hem imorgon på dagen nångång :)
Förresten så håller jag på med en ny design till bloggen.. Trodde att den jag har nu skulle va bra men icke. Jag tycker det blir så konstigt med bilderna och så, så snart kommer det upp en ny.



Kommentarer
Postat av: FRIDA

fuck you! hahahahhah <3

2010-11-13 @ 13:34:46
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0