FÖRSTA ADVENT

Som jag skrev igår så är denna söndag en riktig pluggdag. Jag har redan börjat lite smått och gjort klart franskan och nu står samhällskunskap,naturkunskap och svenska på tur här näst. Låter väldigt lockande.. Jag skulle hellre just nu vilja pyssla med att göra det lite julfint här i mitt rum. Sätta upp julstjärna och gardiner och så. Det är ju trots allt första advent :) Nu börjar man känna att julen kryper närmare och närmare för varje dag som går.
Julen är nog bland det bästa på hela året. Det är så mysigt med alla ljus, tomtar, granar,julklappar, musik och det bästa av allt ät att man får träffa släkten så mycket. 
Nu ska jag dra på lite julmusik och hoppas på att plugget går lite bättre då ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0