EVA OCH ADAM

Dagen har jag spenderat till största del i soffan under mitt duntäcke. Har varit himla sugen på att se Eva och Adam ett bra tag så idag letade jag upp och dammade av den gamla filmen. Jag blev chockad när jag kollade på det! Var dom verkligen sådär små när man kollade på det när jag var liten?haha Då tyckte jag att som var jätte stora och jag ville va precis som Eva,haha Fina minnen det där. Men jag antar att dom har varit sådär små hela tiden och att det är jag som har växt istället,tss. 
Förutom att ha kollat på film har jag även varit lite duktig och pluggat lite. har kollat igenom samhällskunskapen för hundrade gången men ändå fastnar inget av det i mitt huvud :O Jag undrar jag hur provet kommer gå på måndag :(
Jag har också hunnit med att börja på mitt naturkunskapsarbete som jag har en aning ångest över. Det ska va klart fredag nästa vecka och nästan varje kväll nästa vecka har jag dans då vi har föreställning då..

Kolla vad små! haha

Kommentarer
Postat av: lovisa

natalia sa att det var okej att vi lämnade in naturkunskapen på måndagen istället så att vi fick helgen på oss också (y) ;)

2010-11-30 @ 19:59:42
URL: http://lovizil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0