Dreaming is the only way I can be with you

Imorgon är 1 december. FÖRSTA DEMCEMBER! Hur fort har inte 2010 gått egentligen? :O Det har varit ett underbart år men det har gått waaaay to fast. Det här året har bestått av så himla mycket nytt i mitt liv. Ny skola,nya vänner,nya kunskaper, helt nytt sätt att se på saker och ting och hela jag har förändrats så grymt mycket.
Men året är ju faktiskt inte slut riktigt än. Det är ju en hel månad kvar. Och jag ska se till att den månaden blir bättre än bäst!

Btw: För tillfället haaaatar jag vädret. Det gör så att vi inte kan ta oss in till dansen idag och det är sista riktiga träningen innan föreställningen. Vi kommer ju självklart ha ljusrep och genrep och så innan men jag känner inte riktigt att alla danser sitter helt än och det här gör det inte bättre. Jag får väl ta och köra danserna ett par gånger själv här hemma..

Kommentarer
Postat av: lovisa

ja nice äre haha :)

2010-11-30 @ 20:48:04
URL: http://lovizil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0