Wednesday

Jahopp, nu var denna skolveckan slut. Helt underbart! 3-dagars skolveckor borde vi ha oftare tycker jag. Men jag ska inte klaga. Kommer vara borta massor ifrån skolan nu innan vi slutar.. Polen,stockholm och tyskland. Allt ska bli jätte kul men det känns ändå som att jag kommer missa massor i skolan! Men det får helt enkelt lösa sig.
På tal om nått annat så har jag gjort mitt näst sista nationellaprov idag. Det var läsförståelse i franska. Gick nog helt okej tror jag men fytusan så svårt det var:S Längtar inte tills på måndag då vi har hörförståelse i franska. Tror det kommer bli ännu värre.. Men det är länge till måndag. Nu ska jag se till att njuta av de lediga dagarna som jag har framför mig.

Nu ska jag leta fram cheerkläderna och sen bege mig in till stan på träning. Gillas starkt!

Au revoir ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0