Veckorna bara susar förbi,redan måndag igen..

Nu är jag hemma efter en låång dag i skolan. Slutade för ungefär en timma sen och sedan dess har jag hunnit komma hem och har precis också fått lite mat i magen också. :)
Ska snart åka iväg och sjunga. stress,stress,stress.. Resten av kvällen ska jag ialafall inte göra så mycket. Skriva lite på hälsa arbetet och packa inför imorgon. Har skolmästerskap i friidrott imorgon så vi ska in till västervik och tävla lite. Höll ju på med friidrott förut men var tvungen att sluta för att jag hade för mycket att göra. Så det ska bli riktigt roligt imorgon. Har faktiskt saknat det. Synd när inte tiden räcker till..

Nu måste jag dra. Skriver säkert minst ett inlägg ikväll. Beror lite på om jag har nått vettigt att skriva om. Annars får det va ;)

Pussar!

(Jo föresten, bloggen ser kanske lite konstig ut för tillfället. Lila bakgrund och header som går i grått. Kanske inte det snyggaste direkt!? xD Men ska så fort jag har tid fixa en ny header:) Att jag aldrig blir nöjd.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0