Stockholm

Hej mina kära vänner!
Gårdagen bjöds på en härlig dag i huvudstaden. Dagen innhehöll ett besök på naturhistoriska med en film om kollisioner i kosmos på cosmonova. Häftigt det där! Shopping och efter det Grönan! Hann få med mig ett par påsar hem och en himla massa åk i karuseller gjordes. Insane är nu favoriten, hehe
Kom hem runt klockan 2-3 på natten och somnade väl runt 4 kanske. Fick sedan världens chock när jag vaknade imorse eller skoja bara, i eftermiddags klockan halv 3 haha. Då var det bara att snabbt gå upp och äta lite mat och sedan fixa sig och lite inför bion. Sex and the city 2. Mötte Amanda och Malin på bussen mot stan och sen väl inne i stan hann vi med en liten sväng på stan innan bion började. Jag tycker att den var jätte bra! Skulle inte ha något imot att se den igen. :)

Morgondagen kommer bjuda på sminkning och nagelfixning på systern, fotografering på henne här hemma och sedan även inne i stan också. Jag skulle ha dansat med streeten på torget på förmiddagen också men jag sa ifrån eftersom jag lovat att sminka och hjälpa min syster. Skulle inte ha hunnit det annars. Men vi får hoppas att dom klarar sig utan mig ;)

Några bilder från gårdagen:



 
Köpte Ben&Jerrys


 
Köpte årets första jordgubbar på hötorget. Sommar!!

 
Tog en fika med Lindis pappa på stan :)


Lindi,Kajsa,Lovisa och Malin på Grönan!


Lindi, Kajsa & Malin



See you tomorrow guys!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad kul du har haft det!

Om du vill se SATC2 igen kan du ju alltid höra av dig ;)

2010-05-29 @ 09:44:07
Postat av: Louise-till Rebecka

Ja, det har jag verkligen,hehe

Haha,skulle gärna se den igen men har typ inte en endaste ledig stund nu i veckorna som kommer innan lovet :/

<3

2010-05-29 @ 09:51:19
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/
Postat av: malin

haha, grymt snygga! :D

2010-05-30 @ 01:30:38
URL: http://skraddarsydd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0