Första Maj

Hejsan! :D
Hoppas ni hade en bra valborg igår!? :) Det hade iallafall jag. Jag åkte in till Ida och Maja och hyrde film som vi kolla på och så var vi nere på stan och kolla på fyrverkerierna en liten stund. Toppen kväll!

Blev ju ingen bloggning alls igår. Han inte röra datorn en endaste liten minut. Var ju i skolan och igår var det Gamleby marknad så stod och sålde kakor och sånt i en timma på morgonen och sen var det so, franska och engelska och sen slutade vi. Då gick jag till "brödboden" igen och sålde bröd fast den här gången för att samla in pengar till polen-resan vi ska på 18-22 maj så det är snart :) Kommer bli super kul! 

När vi sålt klart åkte jag hem med mamma och åt lite och fixade mig och sen åkte jag somsagt in till västervik. 

 
Dagens små inköp på marknaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0