plugg plugg plugg

Just nu underhåller jag mig med en hel hög med plugg. Känns som att helgen är lite för kort för att jag ska hinna med allt, men det löser sig nog. Har än så länge hunnit göra klart svenskan och engelskan och håller nu en en gång på med hälsaarbetetom demenssjukdomar. Men nu börjar jag se en ljuspunkt i att det någongång faktiskt kommer bli klart och att jag kommer bli riktigt nöjd med det. Resten av plugget jag har kvar är ett bildarbete om en konstnär, spanska läxa ovh en himla massa no-plugg eftersom alla vi nior har nationellt prov i no på onsdag. Längtar verkligen inte dit då No verkligen inte är mitt starkaste ämne. Men får väl hoppas att dte går bra ändå.

Jag skulle även tycka att det vore trevligt om jag skulle hinna gå ut lite i det fina vädret och hitta på något nu när det äntligen är lite soligt. Men det är nog bara att glömma -.-

Aja, Puss hej!♥


Bild tagen den 27 april med min canon eos 1000d  objektiv: Tamron AF70-300mm F/4-5.6



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0