Solen skiner

Känns rätt så skönt att sitta här i lugn och ro helt utvilad och se solen när jag tittar ut genom fönstret. Det blir ju inte sämre när man tänker på att de flesta andra just nu sitter i skolbänken, hehe.
Ska snart hoppa på bussen där förhoppningsvis Amanda sitter för att sedan åka in till stan och möta upp lindiför picknick och lite. Moa kunde tyvär inte följa med :( men vi ska väk klara oss ändå tycker jag.
Får bara hoppas att solen håller i sig nu hela dagen. Har hört delade meningar om  det.. Vissa säger att det ska va jätte soligt och andra att det ska regna. Vi får väl helt enkelt märka hur det blir :)

När jag kommer hem sen ikväll har jag lite plugg som måste göras men annars ska jag bara ta det lugnt och njuta av studiedagen :)

Ha en bra Tisdag för det ska iallafall jag se till att jag får! :D

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0