Polen imorgon ^^

Äääntliigen lite soool! Tyvär bara att den försvann på förmiddagen :( Men det regnar ju inte iallafall! :D
Skoldagen har arit lugn och det var tur det för jag kunde inte somna igårkväll.. Låg och vände och vred mig hur länge som helst så tillslut knäppte jag på en film och så somnade ja sen men vill inte veta vad klockan var då! :S Det tog iallafall emot att gå upp imorse kan jag säga. Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha med mig till polen mer. Har packat ner nästan alla kläder och väskan är redan ganska full :S Hur ska detta gå!? :O

Nu ska jag kolla bloglovin och sen sätta igång med packandet :)

Föresten så kom jag på att jag gjort klart alla nians nationella prov nu, YES! Känns hur skönt som helst vill jag lova. Tycker lite synd om åttorna, he-he
Gjorde franska hörförståelsen idag och det gick nog rätt så bra tror jag :) Vi får hoppas på det iallafall. Kämpar som tusan för att få mitt MVG i det så får hoppas att resultatet blir bra. :)


Peace and Love!

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag tycker också synd om åttorna.. ;)

2010-05-17 @ 21:04:46
URL: http://lovejsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0