Plugg-söndag?

Ja, det var vad detta skulle va egentligen. Men jag kan inte direkt påstå att det blivit det.. Har en hel hög med plugg som borde göras men orken och tiden har inte riktigt funnits till idag. Så ikväll måste jag göra en massa plugg.. Så typiskt mig. Att alltid skjuta upp allt till sista sekunden även att jag hatar att stressa. Jag har ett teknik arbete som ska vara klart på tisdag och ett stort spanskaprov på torsdag. Och sen ett musikarbete,so-arbete och ett svenska prov ska va klart och är innan vi slutar. Och eftersom jag åker till tyskland om exakt en vecka så kommer jag missa en hel veckas arbete.. :/ Känner mig allt ifrån studiemotiverad för tillfället.

Ska på träning nu vid klockan också , så innan dess lär jag inte hinna plugga ett skit.  

Nu ska jag iallafall äta lite mat.

Vi hörs ikväll!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0