Packa upp..

Ska nu ta mig an att packa upp väskan med en massa bara nedtryckta grejer eftersom det var kämpigt att få i allt så att det gick att stänga väskan. Men efter många försök fick jag allt ihop väskan med alla grejer i. Det tråkigaste återstår nu bara.. Jag hatar att packa upp.

Efter det ska jag bestämma vad jag ska ha på mig imorgon när jag åker till kalmar på konfirmation. måste även måla naglarna också. Men det tar ju inga tider. Ska köra på knallrosa denna gång tror jag :)
Efter att jag är klar med det ska jag SOVA! Ska bli så himlans sköönt. Måste tyvär gå upp runt klockan 7-8 imorgon bitti :( 
Fixar bilder och sånt från resan imorgon kväll :)  

Väskan väntar.. Byee!

Kommentarer
Postat av: tilda

sv: Åh vad bra :) Jag kan ju skicka över lite bilder på mailen till dig någon gång, måste se om jag har några bra :)

2010-05-23 @ 21:41:44
URL: http://tiiildakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0