Nytt från Polen


I Love Polen tröja var ju bara ett måste. Ska köra tradition att jag köper en sån i alla länder
jag åker till. Än så länge har jag London och Polen. ;)



Fina örhängen från en affär som heter Orsay :)


En magtröja ifrån Newyorker. Jag kommer använda den med ett linne under ;)



2 badeau bh'ar ifrån Hm. Perfekta till axelbandslösa klänningar och även till stranden i sommar.

Shorts ifrån en affär som heter Bershka :)


2 sjalar ifrån en indisk affär. 1 ljusrosa och en svart

 
2 härliga stranklänningar. Även dom från den indiksa äffärer. Båda är likadana fast i olika färg för jag kunde inte bestämma mig ^^

Så mina vänner. Det var nog det hela. Jag är riktigt nöjd över mina inköp!  :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0