Monday

Sitter här framför datorn med en skål med vindruvor bredvid mig. Känns fint det! Ska väl snart gå och borsta mina tänder och gå och lägga mig. Är sjukligt trött. Har studiedag imorgon som jag kommer spendera med Amanda Moa och Lindi inne i stan hos Lindi. Kommer bli grymt! Åh vad jag älskar studiedagar! ;)

Idag i skolan fick vi tillbaka våra franska nationella proven och det hade gått riktigt bra för mig så jag är hel nöjd! :) På tal om något helt annat så kommer den här veckan bli världens lugnaste!

Idag:
vanlig skoldag
Tisdag: Studiedag
Onsdag: Tandläkaren 10:30 så buss in till stan 9:00 och sen till skolan antingen 11:30 eller 12:30. Sen en eller två lektioner den dagen när jag kommer tillbaka.
Torsdag: Skolresa till Stockholm för shopping och Grönan ! :D
Fredag: Ledig eftersom vi kommer hem 03:00 på torsdagnatten.

Chillig vecka, inte sant?



Mina mumsiga vindruvor♥

Nu ska jag äta upp mina druvor och sen gå och lägga mig.

Sweet dreams♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0