Konfirmation

Hello!

Resan till Kalmar idag har varit toppen! Dock så har jag varit väldigt trött då jag inte sovit ifatt ifrån polen än. Men jag har klarat mig galant med ett antal gäspningar då och då,hehe.
Konfirmationen fick bra. Kusinen skötte sig så fint så. Fotade lite,så några bilder lär väl komma upp här så småningom. Men först står polen på listan. Har börjat med ett inlägg med en massa bilder och grejer från dagarna vi var där. Men det lär ju ta sin lilla tid så har vi tur kommer det upp här i veckan. Back to konfirmationen!
Vi satt i kyrkan i ca 2 timmar eller nått. Lite drygt att sitta så länge men jag tycker det gick fort ändå. Efter åkte vi hem till malin och dom och hade lite konfirmations fest för henne. Hon fick en massa fina presenter men den hon blev mest glad för var nog systemkameran ;) Eller vad säger du malin? Av min familj fick hon ett Thomas Sabo armband med en fin berlock på :)
Efter present-öppningen åt vi jätte god mat och sen satt vi ute i solen och snackade och fotade lite. Helt underbart väder måste jag säga. Precis som det ska vara i Maj månad!  Sen började det tyvär regna ( sad face ), men det gjorde inte oss nånting för då gick vi in och åt supergod tårta ;D

Sedan sa vi hejdå och begav oss hemåt till viken. Sov hela resan hem,hehe Inte så konstigt med tanke på hur trött jag var/är.

Dagen har varit super och jag hoppas att du hade en bra konfirmation Malin!

(Några bilder ifrån dagen kommer som sagt så småningom för nu är det dags för mig att sova,Godnatt )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0