Hemma från Polen!

Hej på er finingar! ♥

Nu har jag precis kommit hem ifrån resan. Jag kan inte säga annat än att den har varit GRYM! Massa härligt folk i ett nice land!:) Vi har hunnit med allt ifrån att gå en rundtur i auswischz (vilket var bland det hemskaste jag gjort),  ätit middag på den värsta restaurang med skrikande fiolspelande killar och mask i salladen, gått så mycket så vi hade ont i hela kroppen till att sova alldeles för lite. Men jag ångrar inte en sekund att jag följde med. Så himlans kul har det varit. Lite bråk hit och dit men det hör väl till.

Har tagitmängder med bilder så några lär väl komma upp här så småningom. Har även handlat lite nya grejer som ska få flytta in i min garderob:) Visar sen ;)

Nu ska jag kolla lite bloggar. Såg att jag hade  201 nya inlägg på bloglovin,hehe Sen ska jag se till att få i mig lite mat.

Vi hörs senare snyggingar! Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0