Picknick i stadsparken

Ja, som sagt så är jag hemma nu. Har fixat lite bilder och pluggat lite också. Duuktigt Louise!

Stunden med amanda och Lindi blev toppen. Mötte upp Manda på bussen där vi med en gång började asgarva åt en konstig gubbe som satt och pratade med allt och alla. B.la om att han hade en bil som han inte körde och att han hade en snöscooter som gick fort,haha. Det finns folk till allt måste jag säga x)
När vi kom in till stan gick vi av vid coop och gick in och handlade lite till picknicken. Allt mellan choklad och vindruvor fick vi ner i påsarna. Fortsatte sedan hem mot Lindi där vi bara va jätte kort innan vi sedan traskade ner mot stadsparken med en himla massa mat och filtar och grejer. När vi kom fram högg vi genast in i alla godsaker samtidigt som det blev en massa snack,skratt och stimm. Spelade även lite kort som snabbt övergick till godiskrig, he-he Vet inte hur många polly,mentos och vindruvor jag fått i mitt huvud idag, haha Det är bara vi som lyckas med sånt asså. Men som jag sa förut " det finns folk till allt" xD. Sedan helt oväntat kom min mamma och gick förbi och det bestämdes då att jag skulle följa med henne att handla och sedan hem. Ska ha med mig matsäck till stockholmsresan på torsdag så nu är det fixat. :)
När jag kom hem började det spöregna men det höll inte i sig så länge och det var tur det för jag hade ett sånt himlans fotosug så direkt när det hade slutat sprang jag ut med kameran i handen och knäppte några bilder.

Dom bilderna kommer upp senare ikväll men här kommer några ifrån picknicken :




Amanda♥


Picknick


Picknick i stadsparken. Lindi på bilden


Amanda


Min vän är snyggast ♥






Nu ska jag gå ner och se om jag hittar nån mat. :) Senare ska jag städa lite på mitt rum och sen bara ta det lugnt :) Eller juste , cougar town ikväll ju! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0