H.E.J.D.Å S.V.E.R.I.G.E

Ja, då får jag väl säga hej då. Vi ses igen om en ca en vecka då jag är hemma ifrån Polen igen. Förhoppningsvis med en massa bilder. Nu har jag fått ner mitt pick och pack i min lilla väska. Jag har lyckats, för den går att stänga! :D Får hoppas att den gör det när vi ska hem också ;)
Vi kommer hem på lördagkväll och sen tidigt på söndagmorgon ska jag till Kalmar och kolla på när kusinen blir konfirmerad. Jag kommer inte få en endaste stund att vila, men man lever ju bara en gång! ;D

Nu ska jag se till att ha det riktigt kul med ett gäng härliga människor i Polen! 
Ha det bra här hemma i sverige! ;) Glömde jag nämna att det är mycket varmare i Polen än här? Har hört att det är upp emot 25grader! Inte säker att det stämmer men jag håller tummarna. Har allt packat ner ett par shorts. ^^

Pussar!


Malin (kusinen som ska konfirmeras;)) och jag den 4 April 2010. Bilden är tagen med min kamera canon eos 1000D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0