Hej på er!♥

Hej på er!
Farbror och farmor är här och vi har precis ätit mat och efterätt. Mumsigt!
Var i västervik förut och kollade på alla fina studenter. Tog lite kort och lite. Träffade på en hel del känt folk vilket kanske inte var så konstigt,hehe Typ hela västervik var ju där och kollade x)
Systern blev så fin så efter allt fixande. Tog en hel del bilder på henne både här hemma och sen inne i stan också. Får se om någon kanske kommer upp här nångång. Kanske imorgon?

Imorgon ska jag plugga hela dagen.. Usch så tråkigt! Men måste verkligen det då jag komemr missa massor när jag åker till tyskland näst nästa vecka. Det ska bli jätte roligt men ändå lite jobbigt att missa så mycket. Har en hel del prov och arbeten kvar innan sommarlovet är här. Men gud så skönt det ska bli när det äntligen är dags att ta på sig den fina klänningen och fixa sig i timmar óch sedan träffa alla för en sista gång på åby. Lite sorgligt men ändå kul. Är sjukt spänd för att börja i en ny klass sen på gymnasiet. Känner nästan inte en ända som valt samhäll-ekonomi :S Men det behöver jag ju inte tänka på nu. Har ju några sista härliga veckor kvar på åby och sen ett sommarlov som jag ska se till att det blir det bästa någonsin! :D

Nu ska jag gå och vara lite social igen.

Puss på er!♥


Kommentarer
Postat av: Ida

det finns mycket folk från ellen key som ska gå samhäll-ekonomi t.ex. www.fimas.blogg.se :) hon är grymt söt och snäll, precis som du ju! :D <3 Love u!

2010-05-30 @ 01:15:32
Postat av: Louise-till Ida

Vad bra då :)

Hon verkar ju super härlig! :D



Love u to! <3

2010-05-30 @ 10:45:59
URL: http://louiiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0