Friidrottsdag

Nu är jag verkligen super hungrig så ska alldeles straxt äta lite mat, men tänkte jag kunde skriva ett lite kort inlägg om dagen. Det var ju som jag berättade igår skolmästerskap i friidrott idag. Så jag har spenderat dagen på gymnasiets friisrottsbana. Rätt fint asså! Helt underbart och soligt väder, precis som det ska va i Maj! :)
Var med i 4 grenar av 5 möjliga,haha ja, jag vet jag är knäpp,haha Men varför inte? Palla sitta och glo hela dagen. Dock så gick det inte så värst bra i någon av grenarna. Men jag är glad ändå,haha Är sur på mig själv för att jag vägrade hoppa över 1,40 i höjdhopp. Sprang fram till mattan typ hundra gånger men stannade precis innan jag skulle hoppa. Det var precis som något i huvudet sa att det inte skulle gå. Men är rätt nöjd´över att jag klarade 1,35 iallafall :) Slutade runt 13-14 nångång och då drog jag och Fridagull till Willys och handade lite "picknick". Sedan traskade vi vidare och hittade tillslut en solig liten gräsplätt där vi satte oss. Kändes nästan som sommar där ett tag ^^  Låg där i gräset och snackade och efter ett högt antal skrattanfall gick  vi vidare ner mot mejeriet för dans. När vi kom dit fick vi veta att det inte var någon dans och att vi skulle kolla på filmen ifrån dansföreställningen istället. Blev riktigt glad för det för var verkligen helt slut efter all friidrott. Slutade tidigare så det var ett tag innnan bussen hem skulle gå så vi gick till Åhlens och kollade lite och sen köpte vi oss varsin glass och satte oss ute.
Kom hem för ett litet tag sedan och sedan dess har jag hunnit med att duscha och haft i hårinpackning och sedan även skrubbat hela mig med olivolja och socker blandning. Så nu är jag len som en barnrumpa ^^  

Denna tisdag blev ändå rätt lyckad tycker jag! Men har spenderat nästan hela dagen ute i solen så ser ut som en kräfta i ansiktet. Ser inte riktigt klok ut asså! Känner på mig att det kommer krävas en hel del smink imorgon för att sminka över det,haha

Oj då, det blev visst inte så kort inlägg,hehe. Men nu hungrar jag snart ihjäl så ska äta nu. Återkommer lite senare med några bilder ifrån dagen :)

Peace out!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0